E-kereskedelmi logisztika

E-kereskedelmi logisztika

30 éves tapasztalatunkat felhasználva a webáruházak professzionális kiszolgálásának támogatására új szolgáltatással bővítjük palettánkat e-kereskedelmi logisztika néven.

A webáruházak logiszikai kiszolgálása, a megrendelők számára történő közvetlen kiszállítás speciális kihívást jelent, így a megfelelő logisztikai szolgáltató kiválasztása kulcsfontosságú. 

Szaktudás nélkül, ad hoc végzett logisztikai folyamatokkal már egy néhány ezer csomag felett működő rendszer is működésképtelenné válhat. Egy profi, tapasztalt logisztikai szolgáltató a folyamat hatékony és pontos kezelésén felül további hozzáadott értéket is teremthet az e-kereskedők számára.

Milyen nehézségekkel találkoznak megbízóink?

Az e-kereskedelmre változékonyság, szezonalitás jellemző, az áru gyakran bonyolult tárolástechnikát igényel, ami miatt egy nagyobb áruforgalom esetén professzionális logisztikai szolgáltató tudja kezelni a számos megoldandó logisztikai feladatot és a pontossághoz nélkülözhetetlen precíz adminisztrációt.

A robosztus logisztikai folyamatok nagy rugalmasságot igényelnek, az extrém időszakok és a növekedési pálya kezelését egy olyan professzionális logisztikai vállalat tudja kezelni, amelynek több tízéves tapasztalata van a napi tízezres árumennyiség kiszolgálásban.

Az elmúlt fél évben a nagy webshopoknak számos logisztikai kihívással kellett szembenéznie az online leadott megrendelések mennyisége egyre meredekebb növekedése miatt. Ezek megoldására kínálunk most hosszú távú, professzionális megoldást.

Ajánlatkérés

 

Hogyan válasszunk fulfillment logisztikai szolgáltatót?

Olyan professzionális szolgáltatót érdemes választani, amely rendelkezik a megfelelő mennyiségű és felkészültségű munkaerővel, eszközökkel, ingatlanokkal a növekvő kereslet kiszolgálásához, illetve képes rugalmasan skálázni a szolgáltatását.

Képes hatékonysági előnyöket is biztosítani, amelynek egyik fő záloga - a logisztikai szolgáltató felkészültségén felül - a folyamatok informatikai leképezése és megvalósítása, illetve az automatizáltság.

Valódi, fenntartható hatékonyságnövelés eléréséhez, a lehető legnagyobb mértékben integrált informatikai megoldásra van szükség, amely lefedi a folyamatot a felhasználói megrendelés feladásától akár a visszáru kezeléséig.

Szintén meghatározó jelentőségű, hogy a szolgáltató az anyagmozgatási feladatokat milyen mértékben, hogyan tudja automatizálni korszerű robotizált rendszerekkel.

 

Kérj tőlünk gyors ajánlatot!

 

Miért a Trans-Sped?

A világ legnagyobb cégeivel dolgozunk szoros együttműködésben nem ritkán már több mint 10 éve. A különböző iparági gyártók és kereskedők -  autóipar, gyógyszeripar, vegyipar, FMCG - megkívánják az aprólékosan összehangolt, pontosan megtervezett logisztikai együttműködéseket. Az elmúlt évek folyamán a termelési és logisztikai folyamatokból egyre nagyobb szeletet bíznak ránk, ezzel gyakran napi többezer termék kezelésében bizonyítjuk tapasztalatunkat.

Ezt a 30 éve alatt megszerzett know-how-t fordítjuk most a webshopok logisztikai kiszolgálásának fejlesztésére.

A megbízók egyedi igényeinek maximálás kiszolgálását nyújtjuk, amelynek alapja képzett és gyorsan mozgósítható logisztikai csapatunk, valamint a minőség- és felelősségbiztosított folyamataink.

A munkafolyamatok törvényi előírások szerinti végrehajtására is nagy hangsúlyt fektetünk. A működési folyamatok szabályozása vállalatunknál ISO 9001 minőségirányítási rendszer keretein belül történik már 1996 óta.

A minőségbiztosított, a törvényeknek mindenben megfelelő folyamatok mellett az e-kereskedők árujának teljes biztonságát is garantáljuk: minden tevékenységünkhöz kapcsolódóan rendelkezünk felelősségbiztosítással - válasszon tehát a megbízó bármilyen szolgáltatást, a legjobb minőséget és a maximális biztonságot kapja a Trans-Spedtől.

Kiknek ajánljuk a Trans-Sped e-kereskedelmi logisztikát?

 

  • a logisztikai feladatok megoldását kereső e-kereskedők számára
  • B2B és B2C értékesítési csatornát használók számára is
  • egy készletről különböző értékesítési csatornákat ellátó kereskedők számára
  • nagyméretű csomagok, termékek online forgalmazóinak
  • különleges bánásmódot igénylő termékeket forgalmazó vállalatoknak
  • egyedi megoldást igénylő termékek és logisztikai folyamatok esetén
  • nagyobb mennyiségű rendeléssel dolgozó, saját csapatot működtető e-kereskedőknek

 

 

Ajánlatkérés

 

A kiszervezett e-kereskedelmi logisztika előnyei

Szolgáltatásunk abban segít, hogy ügyfeleink a termék eladására összpontosíthassanak. A kiszervezett logisztikai szolgáltatással a webshopot üzemeltető vállalatok megszabadulnak a termékek tárolásával, készletezésével, és a megrendelések összekészítésével, postázásával és szállításával járó feladatoktól és extra költségektől.

  • profi, saját trans-spedes raktári csapat biztosítja minden, a webáruházban leadott rendelés feldolgozását
  • nincs szükség ingatlanbérletre, -vásárlásra, 
  • nem kell rezsiköltséget fizetni
  • nem kell saját raktári csapatot fenntartani
  • nincs szükség külön infrastruktúrára, költséges raktárirányítási szoftverre
  • minimalizált hibaszázalék
  • minimalizált fix költségek
  • kiszámítható, rugalmas költségek statikus fix költségek helyett: szezonalitáshoz, értékesítési csúcsokhoz, növekedéshez illeszkedő rugalmas szolgáltatási díjak kialakítása 
  • gyorsabb megtérülés

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

 

Mi garantálja a sikert a háttérben?

 

  • a többezer négyzetméteres budapesti logisztikai központ fulfillment center
  • digitalizáltan vezérelt folyamatok
  • felhőalapú logisztikai platform támogatja az üzletág működését, amely többszintű adatszinkronizáció az ismert webáruház-motorokkal
  • profi logisztikai csapat évtizedes logisztikai múlttal 
  • kereskedelemtámogató riportrendszer: forgási sebességek, minimális és maximális készlet meghatározása, vevőforgalom stb.

 

Tekintsd meg budapesti raktárainkat 3D-ben!

A webáruházban forgalmazott termékek közvetlenül a Trans-Sped logisztikai központba érkezhetnek.

 

Hogyan működik a professzionális e-kereskedelmi logisztikai rendeléskiszolgálás?

  • az árut érkeztetjük a Trans-Sped logisztikai központban
  • a beérkezett árukat azonosítjuk, készletre vesszük, rögzítjük - melyhez a webshop üzemeltetője is online hozzáférhet -, és az áru egyedi kezelési igényeinek megfelelően polcokon vagy raklapokon tároljuk
  • online, valós idejű státuszolással nyomon követhető készlet
  • rendelések automatikus feldolgozása után kiszedés
  • kiszállításra való összekészítés
  • árumennyiségnek megfelelő kiszállítási metódus szervezése (raklapos- kiscsomagos; utánvét kezelés; visszáru kezelés)
  • a teljes folyamat nyomon követhető, az áru helye minden pillanatban ismert, stb.
  • számlakiállítás is kezelhető
  • dokumentummenedzsment (garanciajegyek, műbizonylatok, jótállási jegyek, egyéb)

Hol helyezzük el a ránk bízott árut?

Partnereink áruja a Trans-Sped budapesti logisztikai központjába kerül, ahol 2000 négyzetméteres raktár és felkészült logisztikai csapat szolgálja ki a speciális igényeket.

 

 

 

Szolgáltatási csomagunk részét képezi:

  • az áru tételes átvétele és bevételezése
  • a készlet szakszerű raktározása
  • az áruk egyedi azonosítóval való ellátása (vonalkód vagy egyéb technológia)  
  • a forgalmazott áru tárolása állagmegóvással
  • a leadott megrendelések összekészítése, komissiózása 
  • az áru egyedi csomagolása: csomagolóanyagok és professzionális csomagolás biztosítása
  • a számla nyomtatása és a csomagba helyezése
  • címkézés, használati útmutató mellékelése
  • a megrendelés belföldi és nemzetközi kiszállítása egy csomagtól több raklapos kézbesítésig és utánvét kezelése
  • a megrendelés akár aznapi teljesítése
  • fejlett informatikai háttér, 
  • online és valós időben követhető készletmozgások az ügyfél rendszerével összekapcsolt készletnyilvántartással, raktárirányítási szoftverhasználattal
  • automatizált raktári folyamatok
  • problémakezelés, selejtáru kezelés
  • visszárukezelés

 

Kiegészítő szolgáltatások:

  • vámszolgáltatás
  • nagyobb tételű beszállítás, FTL
  • távol-keleti tengeri vagy légi szállítmányozás
  • hagyományos kereskedelmi láncokba való beszállítás megszervezése

 

Magyarország térkép

Budapest

E-kereskedelem
Telefon:  Kertész Ádám: +36203229281