Karrier

Karrier

Legyél te is a Trans-Sped család tagja!

Vállalatunk sikerének egyik kulcsa elkötelezett munkavállalóiban rejlik. Legyen szó a logisztika bármely ágáról vagy a működést támogató egyéb szakmai területről - mi a legtöbb érdeklődő számára hosszútávú karrier lehetőséget tudunk nyújtani.

Fizikai vagy szellemi pozíció érdekel? Több éves gyakorlattal rendelkező specialista vagy? Esetleg frissen végeztél és elhelyezkednél a szakmádban? Akkor gyere és nézz körül nyitott pozícióink között.

Nyitott pozíciók megtekintése


Mit nyújt a cég?

 

A Trans-Sped értékei között kiemelt szerepet kapnak a munkatársak, akik szakértelemmel és kitartással végzik munkájukat, segítenek a megbízók problémáina

k megoldásában, s így hozzájárulnak a Trans-Sped jó hírének öregbítéséhez. Ezért kollégáink közé a logisztikai szolgáltatások iránt elhivatott embereket keresünk, akik megbízhatóan és körültekintően végzik munkájukat.

A cégcsoport dolgozói számára az alábbiakat biztosítja:

  •  a megbízható, kiszámítható, stabil vállalati hátteret
  •  nagyvállalati környezetet, mégis családias légkört
  •  versenyképes juttatási csomagot
  •  modern munkahelyi környezetet
  •  folyamatosan megújuló tehergépjármű és eszközparkot
  •  tanulási, előrejutási, illetve átképzési lehetőségeket
  •  informatikai támogatottságot
  •  mobiltelefont
  •  magas minőségű védő- és munkavédelmi eszközöket

 

 

 

MIT ÉRDEMES TUDNI A TRANS-SPEDRŐL?

 

A Trans-Sped tisztán magyar tulajdonban lévő vállalat, 1990 óta vagyunk jelen a logisztikai piacon. Nemzetközi szállítmányozó vállalkozásként kezdtük tevékenységünket, az elmúlt csaknem 30 évben azonban a logisztika különböző ágait kiszolgáló leányvállalatainkkal, országos irodahálózatunkkal és divízióinkkal egy közel 800 főt foglalkoztató cégcsoporttá fejlődtünk.

Nézzétek meg milyen jó hangulatban telik a Trans-Sped-nél az idő: 

 

MIÉRT VAGYUNK SZERETHETŐ MUNKAHELY?

Rendkívül büszkék vagyunk rá, hogy többszörös Szerethető Munkahelyek Díj nyertesként 2020-ban példakép címet kaptunk. Öt percben mondták el kollégáink, milyen érzés trans-spedesnek lenni és milyen az élet a mi közösségünkben. Kattints a videóra és megtudhatod, miért különleges hely a Trans-Sped!

 

 

ÉPÍTSD NÁLUNK A KARRIERED!

 

Bár már több mint 800-an dolgoznak a Trans-Spednél, mégis törekszünk arra, hogy megőrizzük a munkahelyünk családias hangulatát. Ez azt is jelenti, hogy ismerjük egymást, ismerjük egymás céljait. A vezetőség pedig törekszik arra, hogy segítsen mindenkinek a céljai elérésében. Nem szokatlan a számunkra, hogy valaki a Trans-Spednél bejárja a teljes ranglétrát és vezetői szintre jusson.

 

Szűcs Szabolcs gépkocsivezetőként kezdte pályafutását a vállalatunknál. Kitartásának és szorgalmának köszönhetően ma már osztályvezetőként segíti közel százhúsz kollégánk napi munkáját! 

 

Kapcsolódó cikk: Sofőrként indult, osztályvezető lett

 

 

 

VÁR A TRANS-SPED CSALÁD!

 

A Trans-Spednél fontos a számunkra, hogy a kollégák közösségként gondoljanak egymásra. Saját rendezvényeink - mint az évzáró vacsorák, Mikulás rendezvények, nyári családi délutánok, horgászversenyek is alkalmat adnak arra, hogy a munkakörnyezetből kiszakadva, kötetlenebb helyzetben is kikapcsolódhassunk egymás társaságában, melyre gyakran a párotokat, gyermeketeket, gyermekeiteket várjuk szeretettel. Emellett pedig több rendezvényt is szponzorálunk - például a Debrecen Drive-ot, melyeken a belépő mellett egy kis étellel, itallal is vendégül látjuk a munkatársainkat.

 

 

 

ÖSSZETARTÓ CSAPAT, JÓ közösség

A Trans-Sped híres az összetartó kollégákról és a jó hangulatról, valamint a kamionok iránti közös rajongásról. Erre mi sem jobb bizonyíték, mint hogy az egyik legnépszerűbb magyar karácsonyi dallal dobtuk fel a hangulatot az év utolsó heteiben. Az Animal Cannibals és Trans-Sped kollégái már hetekkel ezelőtt karácsonyi hangulatba kerültek, amelyet megörökítettek, hogy elszállíthassuk a karácsonyt mindenhová. Több mint 100 kolléga ült be a fülkékbe és énekelték a híres dalt. Ha hezitálsz a jelentkezéssel, nézd meg a karácsonyi videónkat ! ;)

 

 

GINOP PLUSZ Pályázat

 

 

GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül” című projekt  

a kedvezményezett neve: Trans-Sped Korlátolt Felelősségű Társaság 

a képzések elnevezése és célja:  Teljesítménymenedzsment vezetőknek és munkatársaknak 

Célok: munkafolyamatok fejlesztése, együttműködés fejlesztése, konfliktus és stresszkezelés fejlesztése, informatikai tudás fejlesztése. 

a szerződött támogatás összege: 13.112.500 Ft 

a képzések részletes bemutatása: Soft skill képzés

Képző: Valoro Consulting Kft. A résztvevők összlétszáma: 400 fő. 

a képzések befejezési dátuma: 2024.05.31. 

 

 

ICH WÄRE SUBUNTERNEHMER

Unsere Subunternehmer und Einlieferer sind diejenige Handels- oder Dienstleistungsunternehmen, die durch ihre Produkte, Dienstleistungen die Tätigkeit der Gesellschaft direkt im Rahmen eines Vertragsverhältnisses befördern.

Im Laufe ihrer Tätigkeit bzgl. vom Betrieb eines Industrieparks und Logistik nimmt die Trans-Sped Gruppe von externen Lieferanten, Subunternehmern auf den folgenden Gebieten Dienstleistungen bzgl. der Einrichtungen in Anspruch:

  • Einrichtungen zum Materialtransport, Hubgeräte: Gabelstapler, Ballengreifer, Hubvorrichtungen – Beschaffung und Wartung
  • Mittel zum Straßen- und Schienengüterverkehr, Infrastruktur: Fahrzeuge, Schieneninfrastruktur, Ersatzteile, Treibstoffe – Beschaffung, Reparatur, Service, Wartung
  • Einrichtungen der Produktionslogistik: zu der Tätigkeit des Polymer-Logistik Geschäftszweiges in Tiszaújváros benötigte hochwertige Ausrüstungen- Wartung, Reparatur
  • Telekommunikation, Informatik: Computer, Drucker, Faxgeräte, Scanner, Schnurrgebundene Telefone und Handys – Beschaffung, Reparatur, Betrieb
  • Bürobedarf
  • Messgeräte: zur Durchführung der logistischen Dienstleistungen benötigte Messeinrichtungen, Tachograf – Beschaffung, Kalibrierung, Eichung
  • Industriepark bzw. Infrastruktur des logistischen Dienstleistungszentrums
  • sonstige logistische Dienstleistungen sichernde Subunternehmer: zu den mit eigener Kapazität nicht durchführbaren oder zeitweiligen Dienstleistungen
  • Auswahl eigener Mitarbeiter: Auswahl eigener Mitarbeiter zu der restlosen Durchführung der von den Auftraggebern gegebenen Aufgaben
  • Subunternehmer für Fracht, Spedition

Subunternehmer für Fracht und Spedition

Trans-Sped beschäftigt seine Subunternehmer im Rahmen eines Auftragsverhältnisses. Unsere Partner schließen einen Vertrag über die Durchführung einzelner Aufgaben ab, solange die Fahrzeuge unserer ständigen Partner fortlaufend bei Trans-Sped unter der Steuerung der Speditionskaufleute des Unternehmens arbeiten.

Alle unserer ständigen Subunternehmer kommen direkt mit einem/ einer Speditionskaufmann /-frau in Kontakt, der/die ihm die durchzuführenden Aufgaben austeilt und bei der entsprechenden Durchführung dieser hilft. Die Beschäftigung der Fahrzeuge des Subunternehmers läuft kontinuierlich, sowie im Falle der eigenen Fahrzeuge von Trans-Sped.

 

Wer kann Frachtführer oder Speditions-Subunternehmer von Trans-Sped werden?

Eine Person oder ein Unternehmen, die oder das über ein Fahrzeug mit entsprechendem Aufbauten bzw. technischen und ästhetischen Zustand, weiterst über zur Ausführung der Tätigkeit nötige Genehmigungen verfügt.

 

Welche Unterlagen sind nötig?

  • Tätigkeitsgenehmigung
  • Gemeinschaftslizenz
  • Inländische Frachtführerhaftpflichtversicherung/ CMR Versicherung, bzw. eine Bescheinigung darüber, dass es keine Gebührenrückstände bestehen
  • Fahrzeugscheine des Fahrzeuges und des Anhängers
  • zwei zuverlässige Referenzen aus dem bisherigen Partnerkreis

Welche weiteren Schritte sind dazu nötig, dass der Subunternehmer in den Bestand von Trans-Sped kommt?

Neben dem Vorhandensein der im vorigen Punkt aufgeführten Dokumenten ist das Ausfüllen des sogenannten Datenblattes „Formular für Firmeninformationen” notwendig.

Anhand der im Formular angegebenen Daten wird man als Subunternehmer in unseren Partnerstamm aufgeführt.

Wie geschieht die Bezahlung der Frachtführer-, Speditionssubunternehmer?

Die über die durchgeführten Aufgaben erstellten Frachtrechnungen werden im Falle inländischer Frachtaufgaben gemäß der Rechtsvorschrift über Verträge des Straßengüterverkehrs (KÁSZ) 30 Tage nach Erfüllung, im Falle internationalen Frachtaufgaben 60 Tage nach Erfüllung von Trans-Sped ausgeglichen. Die Bedingung der Ausbezahlung ist, dass die Rechnung den im Auftrag Festgelegten entsprechend ausgefüllt und die dazu benötigten Anlagen und Urkunden beigefügt wurden.

Bewertung von Frachtfahrer-, und Speditionssubunternehmer

Die Bewertung unserer Partner geschieht laut folgender Aspekte:

  • Pünktlichkeit des Lieferanten, Disziplin
  • Entsprechung der Verpflichtungsgebühr
  • Beibehaltung des Fahrzeugfahrers
  • ob es eine Reklamation bzgl. Qualität während der aktuellen Aufgabe auftaucht?
  • wenn es vorgekommen ist, so die Bereitschaft zur Klärung der Reklamation

 

Was wird von Trans-Sped für seine Partner angeboten?

  • sichere und kontinuierliche Arbeit unter den Namen eines auf dem Transportmarkt bekannten und anerkannten, komplexe logistische Dienstleistungen bietenden Unternehmens
  • professionelle Steuerung von speditionskaufmännischen Kollegen mit entsprechendem fachlichen Hintergrund und Ausbildung
  • Ausbezahlung bis zum Zahlungsfrist
  • Beitritt zu der Mobilflotte von Trans-Sped, wodurch man mit den Mitgliedern der Flotte gebührenfrei, bei sonstigem Gebrauch kostengünstig telefonieren kann.