Karrier

Karrier

NYISD MEG KARRIERED ÚJ FEJEZETÉT A TRANS-SPED-DEL! 

Vállalatunk sikerének kulcsa, hogy munkavállalóinkra értékként tekintünk. Legyen szó a logisztika bármely ágáról, vagy a működést támogató egyéb szakmai területekről, nálunk biztosan megtalálod a helyed! 

 

Aktuális állásajánlataink

 

 

HOZD KI MAGADBÓL A MAXIMUMOT 

Fizikai, vagy szellemi pozíció érdekel? Több éves gyakorlattal rendelkező munkavállaló-, esetleg egy szakma/terület specialistája vagy?  Frissen végeztél és szeretnél azonnal elhelyezkedni a szakmádban? Nézd meg gyakornoki programunkat vagy junior pozícióinkat! 

 

FEDEZD FEL, MIT KÍNÁLUNK! 

Valósítsd meg karriercéljaidat egy stabil és megbízható munkáltatónál, aki hosszútávra tervez veled! A Trans-Sped értékei között kiemelt szerepet kapnak a munkatársak, akik szakértelemmel és kitartással végzik munkájukat, segítenek a megbízók problémáinak megoldásában, személyesen hozzájárulva a Trans-Sped jó hírének növeléséhez. Kollégáink közé a logisztikai szolgáltatások iránt elhivatott munkavállalókat keresünk, akik megbízhatóan és körültekintően végzik munkájukat. Emellett a támogató területekre is keressük leendő munkavállalóinkat, akik hozzájárulnak cégünk hatékony és gördülékeny működéshez.  

Ha szeretnél csatlakozni a Trans-Sped családhoz, és érdekel, milyen szempontok alapján választjuk ki leendő munkatársainkat, kattints az alábbi linkre, ahol részletes információt találsz a toborzási és kiválasztási folyamatunkról!

 

 

MIT NYÚJT A CÉG?

  •  megbízható, kiszámítható, stabil vállalati hátteret 
  •  nagyvállalati működést, mégis családias légkört 
  •  versenyképes juttatási csomagot 
  •  modern munkahelyi környezetet 
  •  tanulási, fejlődési lehetőségeket   
  • munkába járás támogatását és dolgozói kedvezményeket 
  • Védőháló biztosítást: komplex egészségbiztosítási csomaggal támogatjuk kollégáink egészségét (diagnosztikai vizsgálatok, egynapos sebészeti ellátásra szóló biztosítás, várólista biztosítás, kritikus betegségekre szóló biztosítás) 
  • dolgozói lojalitás programot: törzsgárdaprogramunk keretében elismerjük és jutalmazzuk dolgozóink hűségét és elkötelezettségét a vállalatnál eltöltött 5, 10, 15 és 20 év után 

 

Rád váró pozícióink

 

 

ÍZELÍTŐ REGIONÁLIS MUNKAKÖREINKBŐL 

 

 

ISMERD MEG TE IS A TRANS-SPEDET!  

A Trans-Sped tisztán magyar tulajdonban lévő vállalat, mely 1990 óta van jelen a logisztikai piacon. Nemzetközi szállítmányozó vállalkozásként kezdtük tevékenységünket, az elmúlt, csaknem több mint 30 évben azonban a logisztika különböző ágait kiszolgáló leányvállalatainkkal, országos irodahálózatunkkal és divízióinkkal egy közel 800 főt foglalkoztató cégcsoporttá fejlődtünk.  

 

MEGÉRI A TRANS-SPEDET VÁLASZTANI! 

Bár már több, mint 800-an dolgozunk a Trans-Spednél, mégis törekszünk arra, hogy megőrizzük a munkahelyünk családias hangulatát. 

Ékes Emil tehergépjármű vezető kollégánk 20 éve erősíti a Trans-Sped csapatát. Emilnél mindig félig tele van a pohár. Sokat tanulhatunk tőle arról, hogyan találjuk meg a dolgok jó oldalát.   

Kapcsolódó cikk: Öveket bekapcsolni, egy kanyargós szerpentin következik!  

Szűcs Szabolcs 2003-ban, gépkocsivezetőként kezdte pályafutását a vállalatunknál. Kitartásának és szorgalmának köszönhetően ma már osztályvezetőként segíti közel 180 kollégánk napi munkáját! Szabolcs esetében a Trans-Sped család kifejezés duplán is megállja a helyét, hiszen fia, Dávid is a Trans-Sped csapatát erősíti, junior szállítmányozóként.  

Kapcsolódó cikk: Sofőrként indult, osztályvezető lett 

 

 

ÖSSZETARTÓ CSAPAT, JÓ KÖZÖSSÉG: VÁR A TRANS-SPED CSALÁD!  

Többszörös Szerethető Munkahelyként és Családbarát Munkahelyként fontos számunkra, hogy támogassuk egymást, és egy összetartó csapatot alkossunk. A Trans-Spednél meggyőződésünk, hogy a munka és a magánélet nem egymást kizáró, hanem egymást erősítő tényezők. Ennek érdekében határozott lépéseket teszünk a családi értékeket elismerő munkáltatói szemléletmód erősítéséért és fejlesztéséért, valamint a munka és a magánélet közötti egyensúly megteremtéséért. Bizonyos pozíciókban lehetőséget biztosítunk a tervezhető home office munkavégzésre, támogatjuk a rugalmas munkavégzést, és elősegítjük a családias munkakörülmények kialakítását. 

 

 

Saját rendezvényeink - mint az évzáró vacsorák, Mikulás rendezvények, nyári családi délutánok, horgászversenyek - kiváló alkalmat nyújtanak arra, hogy a munkakörnyezetből kiszakadva, kötetlenebb helyzetben is kikapcsolódhassunk egymás társaságában. Emellett több rendezvényt is szponzorálunk - köztük a Debrecen Drive-ot -, melyeken a belépő mellett étellel és itallal látjuk vendégül a munkatársainkat.

 

 

GINOP PLUSZ PÁLYÁZAT 

 

GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül” című projekt  

a kedvezményezett neve: Trans-Sped Korlátolt Felelősségű Társaság 

a képzések elnevezése és célja:  Teljesítménymenedzsment vezetőknek és munkatársaknak 

Célok: munkafolyamatok fejlesztése, együttműködés fejlesztése, konfliktus és stresszkezelés fejlesztése, informatikai tudás fejlesztése. 

a szerződött támogatás összege: 13.112.500 Ft 

a képzések részletes bemutatása: Soft skill képzés

Képző: Valoro Consulting Kft. A résztvevők összlétszáma: 400 fő. 

a képzések befejezési dátuma: 2024.09.15. 

 

 

ICH WÄRE SUBUNTERNEHMER

Unsere Subunternehmer und Einlieferer sind diejenige Handels- oder Dienstleistungsunternehmen, die durch ihre Produkte, Dienstleistungen die Tätigkeit der Gesellschaft direkt im Rahmen eines Vertragsverhältnisses befördern.

Im Laufe ihrer Tätigkeit bzgl. vom Betrieb eines Industrieparks und Logistik nimmt die Trans-Sped Gruppe von externen Lieferanten, Subunternehmern auf den folgenden Gebieten Dienstleistungen bzgl. der Einrichtungen in Anspruch:

  • Einrichtungen zum Materialtransport, Hubgeräte: Gabelstapler, Ballengreifer, Hubvorrichtungen – Beschaffung und Wartung
  • Mittel zum Straßen- und Schienengüterverkehr, Infrastruktur: Fahrzeuge, Schieneninfrastruktur, Ersatzteile, Treibstoffe – Beschaffung, Reparatur, Service, Wartung
  • Einrichtungen der Produktionslogistik: zu der Tätigkeit des Polymer-Logistik Geschäftszweiges in Tiszaújváros benötigte hochwertige Ausrüstungen- Wartung, Reparatur
  • Telekommunikation, Informatik: Computer, Drucker, Faxgeräte, Scanner, Schnurrgebundene Telefone und Handys – Beschaffung, Reparatur, Betrieb
  • Bürobedarf
  • Messgeräte: zur Durchführung der logistischen Dienstleistungen benötigte Messeinrichtungen, Tachograf – Beschaffung, Kalibrierung, Eichung
  • Industriepark bzw. Infrastruktur des logistischen Dienstleistungszentrums
  • sonstige logistische Dienstleistungen sichernde Subunternehmer: zu den mit eigener Kapazität nicht durchführbaren oder zeitweiligen Dienstleistungen
  • Auswahl eigener Mitarbeiter: Auswahl eigener Mitarbeiter zu der restlosen Durchführung der von den Auftraggebern gegebenen Aufgaben
  • Subunternehmer für Fracht, Spedition

Subunternehmer für Fracht und Spedition

Trans-Sped beschäftigt seine Subunternehmer im Rahmen eines Auftragsverhältnisses. Unsere Partner schließen einen Vertrag über die Durchführung einzelner Aufgaben ab, solange die Fahrzeuge unserer ständigen Partner fortlaufend bei Trans-Sped unter der Steuerung der Speditionskaufleute des Unternehmens arbeiten.

Alle unserer ständigen Subunternehmer kommen direkt mit einem/ einer Speditionskaufmann /-frau in Kontakt, der/die ihm die durchzuführenden Aufgaben austeilt und bei der entsprechenden Durchführung dieser hilft. Die Beschäftigung der Fahrzeuge des Subunternehmers läuft kontinuierlich, sowie im Falle der eigenen Fahrzeuge von Trans-Sped.

 

Wer kann Frachtführer oder Speditions-Subunternehmer von Trans-Sped werden?

Eine Person oder ein Unternehmen, die oder das über ein Fahrzeug mit entsprechendem Aufbauten bzw. technischen und ästhetischen Zustand, weiterst über zur Ausführung der Tätigkeit nötige Genehmigungen verfügt.

 

Welche Unterlagen sind nötig?

  • Tätigkeitsgenehmigung
  • Gemeinschaftslizenz
  • Inländische Frachtführerhaftpflichtversicherung/ CMR Versicherung, bzw. eine Bescheinigung darüber, dass es keine Gebührenrückstände bestehen
  • Fahrzeugscheine des Fahrzeuges und des Anhängers
  • zwei zuverlässige Referenzen aus dem bisherigen Partnerkreis

Welche weiteren Schritte sind dazu nötig, dass der Subunternehmer in den Bestand von Trans-Sped kommt?

Neben dem Vorhandensein der im vorigen Punkt aufgeführten Dokumenten ist das Ausfüllen des sogenannten Datenblattes „Formular für Firmeninformationen” notwendig.

Anhand der im Formular angegebenen Daten wird man als Subunternehmer in unseren Partnerstamm aufgeführt.

Wie geschieht die Bezahlung der Frachtführer-, Speditionssubunternehmer?

Die über die durchgeführten Aufgaben erstellten Frachtrechnungen werden im Falle inländischer Frachtaufgaben gemäß der Rechtsvorschrift über Verträge des Straßengüterverkehrs (KÁSZ) 30 Tage nach Erfüllung, im Falle internationalen Frachtaufgaben 60 Tage nach Erfüllung von Trans-Sped ausgeglichen. Die Bedingung der Ausbezahlung ist, dass die Rechnung den im Auftrag Festgelegten entsprechend ausgefüllt und die dazu benötigten Anlagen und Urkunden beigefügt wurden.

Bewertung von Frachtfahrer-, und Speditionssubunternehmer

Die Bewertung unserer Partner geschieht laut folgender Aspekte:

  • Pünktlichkeit des Lieferanten, Disziplin
  • Entsprechung der Verpflichtungsgebühr
  • Beibehaltung des Fahrzeugfahrers
  • ob es eine Reklamation bzgl. Qualität während der aktuellen Aufgabe auftaucht?
  • wenn es vorgekommen ist, so die Bereitschaft zur Klärung der Reklamation

 

Was wird von Trans-Sped für seine Partner angeboten?

  • sichere und kontinuierliche Arbeit unter den Namen eines auf dem Transportmarkt bekannten und anerkannten, komplexe logistische Dienstleistungen bietenden Unternehmens
  • professionelle Steuerung von speditionskaufmännischen Kollegen mit entsprechendem fachlichen Hintergrund und Ausbildung
  • Ausbezahlung bis zum Zahlungsfrist
  • Beitritt zu der Mobilflotte von Trans-Sped, wodurch man mit den Mitgliedern der Flotte gebührenfrei, bei sonstigem Gebrauch kostengünstig telefonieren kann.