A megrendelt termékeket eredeti csomagolásában zárható, plombálható, többször használatos ládákba helyezzük. Így kiszállításkor nem használunk fel felesleges csomagolóanyagot, helykitöltő anyagot, és a ládák stabilitásának köszönhetően a sérülésveszély is csökken. Kiválóan alkalmas nagy értékű és érzékeny áruk szállítására is. A jól nyomon követhető folyamatokból adódóan a felelősségi körök is egyértelműen körülhatárolhatóak. A visszaforgatható ládákat rendszeresen tisztítjuk, így szinte új állapotban felhasználjuk újra más megrendelések kiszállításához.
Kinek ajánljuk?
A szolgáltatást egyrészt az e-kereskedelem területén aktív ügyfeleink részére javasoljuk az ügyfél készletének kezelésével, de a szolgáltatás már raktárlogisztikai szolgáltatás nélkül, a visszaforgatható ládák kihelyezésével is elérhető, volumentől függően akár az egész ország területén.
ZERO szolgáltatás előnyei
Környezetbarát és költséghatékony
- A megrendelés elemeit saját csomagolásukban kézbesítjük, plusz térkitöltő és csomagolóanyag nélkül.
- Költségcsökkenés érhető el a megtakarított csomagolóanyagoknak köszönhetően (doboz és térkitöltő).
- Kihelyezett szolgáltatás esetén is hatékony és gyorsított csomagolási eljárás: a ládák könnyen, gyorsan és biztonságosan pakolni).
E2E logisztikai megoldás
- Raktárlogisztikai megbízással kiegészítve a teljes folyamatért a Trans-Sped felel a csomag összekészítésétől a tételes kézbesítésig.
- Sérülések kockázatának minimalizálása (stabilabb és biztonságosabb csomagolás és szállítási mód), termékek tételes átvétele
- Termékek tételes átvétele, azonnali címzett általi visszajelzési és visszáruzási lehetőség
- Utánvétes fizetési lehetőség (bankkártya, készpénz), számos külön státuszjelzés, mely kiszámíthatóbb bevételkövetést eredményez.
- A partnereink igényeire szabott különleges szolgáltatások is megvalósíthatóak: lásd Próbafutár, ahol a csomagolásmentes kiszállítás során a vevő a megrendelt cipőt átvételkor fel is tudja próbálni, ha pedig nem megfelelő, rögtön vissza is küldheti.
- Kétszeri fix kézbesítési kísérlet és garantált telefonhívás a szállítás előtt.
Kimagasló informatikai háttér/magas személyre szabhatóság
- Betekintő nézet ügyfeleinknek (csomagok részletei, térképes nyomkövetés, historikus adatok)
- Komplex riportásási lehetőségek biztosítása
- Ökolábnyom további csökkentése járatoptimalizáló szoftver révén
- Számos kézbesítési és státuszkezelési lehetőség
- Folyamatos kommunikációs és nyomon követési lehetőség (sms, e-mail, Track and Trace link)
Egyedi integrációs és konfigurációs lehetőségek biztosítása
Újrahasznosítható és zárható ládák pontos paraméterei
- Nagyméretű láda: 60 cm*40 cm*40 cm – terhelhetőség: 30 kg
- Kisméretű láda: 40 cm*30 cm*26,4 cm – terhelhetőség: 15 kg
- Túlméretes termék saját csomagolásának használata
- Osztott láda kialakítás is elérhető (üvegek és sérülékeny termékekhez)
Díjszabás
A díjszabás minden esetben egyedi megállapodás és kalkuláció eredménye. Általánosságban megrendelés vagy csomagszám alapú elszámolást alkalmazunk ügyfeleinknél, a kiegészítő szolgáltatások, területi lefedettség és szolgáltatásmix függvényében.
Kapcsolat
Amennyiben felkeltette érdeklődését szolgáltatásunk, forduljon bizalommal kollégánkhoz!