Raktárlogisztika

A Trans-Sped Csoport 30 éve végez raktározási tevékenységet országosan több mint 200.000 m² területen. A vállalat folyamatosan alkalmazkodik a változó piaci igényekhez, és a kor kihívásainak megfelelő technológiai hátteret, valamint komplex logisztikai szolgáltatást nyújtja partnereinek a raktározás területén is.




tovább >

 

Miért jobb a kiszervezés a saját raktárnál?

 

Raktároznia minden gyártónak és kereskedőnek kell, ami nemcsak tőkeigényes, de ha rosszul csinálják, még több „láthatatlan” költséggel terheli a vállalat kasszáját.

Ha nincs kellő logisztikai szakértelem, hiányoznak a szakképzett raktárosok és raktárirányítási rendszerek, akkor a cég pénze el fog folyni a rosszul tárolt alapanyagok, sérült késztermékek, a logisztikai nehézségek miatt akadozó termelés és a reklamáló ügyfelek problémáira. Viszont, ha jól működő logisztikai háttérrel, optimalizált folyamatokkal működik a gyártó vagy kereskedő vállalat, akkor az elakadásmentes rendszer jobb terméket és kereskedést eredményez.

 

Gondok helyett hatékonyságnövelés 

A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatása a gondok helyett a hatékonyságot fogja növelni. A raktárlogisztika szakértő kezekbe kerül, ahol gyorsabban, hatékonyabban és a megrendelő számára is átláthatóbb rendszerben zajlanak a beszerzést vagy az értékesítést segítő raktárlogisztikai folyamatok. A Trans-Sped hosszú távon ennél is többet nyújt. Piacvezető logisztikai cégként folyamatosan fejlesztjük a saját képességeinket, újabb, hatékonyabb eszközök, rendszerek és sztenderdek megszerzésén dolgozunk. Ezzel nem egyszerűen gyorsabb és költséghatékonyabb logisztikai kiszolgálást garantálunk, de a megrendelő számára is újabb lehetőségeket, hatékonyabb megoldásokat tudunk biztosítani vagy javasolni, akár a saját feladatkörünk határain is túltekintve.

 

 

Érdekel a hatékonyság!

 

 

Az ország bármely pontján ki tudjuk szolgálni megrendelőinket

A Trans-Sped Magyarország egyik legnagyobb hazai magán tulajdonú logisztikai cége, 30 évnyi tapasztalattal. Nem csupán raktározással, de termelési logisztikával és szállítmányozással is foglalkozunk, így a termék-előállítás teljes folyamatát értjük, és ki is tudjuk szolgálni logisztikával az alapanyagok beszállításától a kereskedőkhöz kiszállításig.

Raktárlogisztikai megrendelőink között megtalálhatók egészségügyi gyártócégek, autóipari beszállítók, kiskereskedelmi láncok, olajipari, gyógyszeripari és higiéniai termékeket előállító FMCG-vállalatok is.

A Trans-Sped raktárlogisztikai ügyfeleit Magyarország 14 pontján több mint 200 000 m² raktárkapacitás és 360 fős stáb szolgálja ki. Ennél is fontosabb azonban, hogy az országban bárhol képesek vagyunk a megrendelő igényeinek megfelelő raktárlogisztikai szolgáltatás biztosítására, akár a jelenlegi telephelyeinktől távol is.

 

Raktárbázisaink országszerte rendelkezésre állnak

Összesen 200 000 m²  raktárkapacitás:

  • Nyugat-Magyarország 37 000 m²
  • Kelet-Magyarország 132 000 m²
  • Délkelet-Magyarország 16 000 m²
  • Pest megye 15 000 m²

A Trans-Sped nagyobb raktárkapacitással rendelkezik Debrecenben, Budapesten, Tatán, Tatabányán, Tiszaújvárosban, Székesfehérváron, Körösladányban, Miskolcon, Nyíregyházán, Kiskunhalason és Nagytarcsán. Raktáraink részben saját tulajdonú, részben flexibisien bérelt csarnokok. 

 

 

Aktuálisan bérelhető raktáraink Debrecenben, illetve Székesfehérváron találhatóak, illetve 2021 tavaszán kerül átadásra Nagytarcsán az új  13.450 m²-es raktárbázisunk.

 

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

 

A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatása egyes termékek, alapanyagok raktározásától a teljes logisztikai részleg kiszervezéséig terjedhet, rugalmasan, modulárisan alkalmazkodva a megrendelő igényeihez. Gyárkapun belül, a meglévő raktári infrastruktúrára alapozva, saját raktárainkkal, bérléssel, vagy akár új raktárberuházással is ki tudjuk szolgálni a felmerülő igényeket.




tovább >

A Trans-Sped képességeivel és minősítéseivel szinte bármilyen speciális igényű termék raktárlogisztikája megoldható. A termelőcégek kiszolgálásán túl nyitottak vagyunk más profilú, nagy eszköz- és tárolási igényű vállalatok, szervezetek logisztikai támogatására is.

A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatása a megrendelő pontos ismeretén alapul. Szolgáltatásunk elindítását minden esetben a megrendelő megismerése, logisztikai elemzése előzi meg. Így pontos képet kapunk az igényekről és problémákról, amelyekre a raktárlogisztikai szolgáltatásunknak megoldásokat kell adnia.

 

Hogyan biztosítjuk ügyfeleink számára a professzionális logisztikai kiszolgálást?

 

Ügyfeleink számára a professzionális logisztikai kiszolgálást 360 fős képzett szakembergárdával és fejlett, 200 emelőgéppel rendelkező eszközparkkal biztosítjuk.

 

Tárolási technológiák:

Tárolt készlethez igazodó raktározási rendszerek:

  1. tömbös tárolás,
  2. szűk folyosós magasraktár,
  3. normál folyosó szélességű állványrendszer,
  4. kézi raktár

 

Raktárlogisztikai szolgáltatások speciális tárolási igények esetén is:

  1. temperált raktár (gyógyszer),
  2. egyedi igényű páratartalom biztosítása

 

Szolgáltatások

  1. Rövid és hosszú távú tárolás.
  2. Vonalkódos árukezelés.
  3. Igény szerint készlet- és forgalmi jelentésküldés.
  4. Tárhely szintű nyilvántartás.
  5. Internetes készlethozzáférés.
  6. Különböző vállalatirányítási rendszerek kezelése (pl. SAP, BPCS)

 

Értéknövelőlogisztika

A logisztikai folyamatok sztenderdizálásával a kiszolgálás, és így a vevők munkafolyamatai egyszerűsödnek. Ugyanakkor az ügyfelek versenyképességét a legtöbb esetben az a hozzáadott plusz jelenti, amivel kitűnhetnek versenytársaik közül. Ennek megtalálásában, rugalmas, cégre szabott kivitelezésében a Trans-Sped nagy gyakorlattal rendelkezik.

 

Testre szabott logisztikai szolgáltatások

  1. Logisztikai folyamatok átvizsgálása, tervezése, optimalizálása
  2. Elosztás-előkészítés
  3. Kiszerelés
  4. Konfekcionálás
  5. Címkézés, jelölés
  6. Átcsomagolás
  7. Egységrakomány-képzés
  8. Visszárukezelés
  9. Minőségellenőrzés

 

Modern raktárak és partnerre szabott raktározás

  1. Komplex raktárlogisztikai szolgáltatások.
  2. X-docking, átrakás, konszignációs raktározás.
  3. Komissiózás, válogatás, egyedi folyamatok menedzselése.
  4. Outsourcing tevékenység teljes körű támogatása.

 

 

 

Kérj tőlünk gyors ajánlatot!

 

 

A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatásával jobban kontrollálhatóak a logisztikai folyamatok, mint a házon belüli menedzseléssel és önellenőrzéssel. Raktárirányítási rendszereinket a termelést végző cég vállalatirányítási rendszerébe integrálva vagy közvetlen hozzáféréssel nyomon követheti a megrendelő, így mindig pontos képet kaphat a készletekről és a Trans- Sped által irányított logisztikai folyamatokról. A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatása nemcsak transzparens, de számonkérhető is. A szolgáltatás megkezdése előtti folyamat során a megrendelővel közösen olyan KPI-okat és ütemezést határozunk meg, amelyek alapján mérhető, kiértékelhető a Trans-Sped által nyújtott teljesítmény.


tovább >

Hatékonyságnövekedésre, költségcsökkentésre adunk megoldást

A bonyolult folyamatokat a professzionális logisztikai szolgáltató átlátható, jól strukturált, összehangolt folyamattá alakítja, pontos adminisztrációval és követhető készlettel. A kiszervezett raktárlogisztikai szolgáltatás tapasztalataink alapján legalább 20%-os megtakarítást tud elérni ügyfeleinknél.

 

Kiszervezett raktárlogisztika innovatív automatizált folyamatokkal

  1. Automatikus interface kapcsolat -Informatikai rendszerek közti kommunikáció emberi beavatkozás nélkül
  2. RF technológia - Rádiófrekvenciás raktári eszközökkel támogatott raktári mozgás és könyvelés
  3. Automatizált folyamatok - Automata és félautomata gépek segítik kollégáink hatékony munkavégzését
  4. WMS - (Warehouse Management System): Raktárirányítási rendszerünk ügyfeleink igényeihez rugalmasan idomulva támogatja a hatékony raktári folyamatok kialakítását

A Trans-Sped akár a megrendelő teljes logisztikai kiszolgálását is képes átvenni, a személyzettel együtt. Bizonyos esetekben felmerül az igény, hogy egy cég a teljes logisztikai tevékenységét vagy az ezzel foglalkozó komplett stábját kiszervezze, hogy csak a termék gyártására-fejlesztésére koncentrálhasson. A kiszervezés alapos és körültekintő előkészítést igénylő, hosszas folyamat, amelyben a Trans-Sped nemcsak a kiszervezett munkát veszi át, de az ahhoz szükséges átalakítási procedúra lebonyolításában is partner.

A Trans-Sped több száz fős sikeres kiszervezési folyamatban is rendelkezik tapasztalattal. Az ügyfeleinket pontosan kidolgozott és a gyakorlatban tökéletesített kiszervezési protokollal segítjük, és szakértői támogatással vesszük át a vállalati rendszerek, a termékek és a know-how ismeretét, amelyek egy ilyen jelentős lépéshez elengedhetetlenek. Kiszervezési tudásunk segítségével a lehető legkisebb kényelmetlenséggel tudjuk lebonyolítani a logisztikai feladatok és a bennük dolgozók átvételét, akár jogfolytonosan is.

A kiszervezés legfontosabb eleme a korábbi stáb és szaktudás megőrzése és továbbképzése. A megrendelő korábbi alkalmazottait átvilágítjuk, és ha alkalmasak, továbbképezzük és integráljuk őket a Trans-Sped munkaszervezetébe, ügyelve arra, hogy minél kevesebb személyes bizonytalansággal éljék át a váltást. A folyamat végén korábbi munkahelyükön dolgoznak tovább, de már a Trans-Sped munkavállalóiként, szolgáltatói szemlélettel, továbbfejlesztett szaktudással.

 

TRANS-SPED FULFILLMENT SZOLGÁLTATÁS: MEGOLDÁS E-KERESKEDŐKNEK

A webáruházak logiszikai kiszolgálása, a megrendelők számára történő közvetlen kiszállítás speciális kihívást jelent, így a megfelelő logisztikai szolgáltató kiválasztása kulcsfontosságú. Szaktudás nélkül, ad hoc végzett logisztikai folyamatokkal már havi néhány ezer csomaggal működő rendszer is működésképtelenné válhat. Egy profi, tapasztalt logisztikai szolgáltató a folyamat hatékony és pontos kezelésén felül további hozzáadott értéket is teremthet az e-kereskedők számára.

További információ a Trans-Sped E-kereskedelmi Logisztikai szolgáltatásáról. 

 

Hogyan szervezheti ki a raktárlogisztikai szolgáltatását a Trans-Spednek?

 

Folyamatfelmérés

Felmérjük a potenciális ügyfeleink jelenlegi folyamatait, megismerjük az igényeinket, és feltérképezzük a jövőbeli víziójukat.

 

Optimalizálási javaslat

A felmérés eredményeként, ahol indokolt, optimalizálási javaslatot teszünk, hogy minél hatékonyabb folyamatot tudjuk biztosítani.

 

Ajánlatadás

A felmérés és optimalizálás alapján meghatározzuk a feladat professzionális elvégzéséhez szükséges erőforrásokat, mely alapján elkészítjük az ajánlatunkat az ügyfél elképzelt struktúrájának megfelelően.

 

Utókövetés

Folyamatosan vizsgáljuk a tevékenységünk minőségét és hatékonyságát, így nem megfelelőség esetén javaslatot teszünk esetleges folyamatmódosításokra.

 

Go live

Alapos előkészület után, megfelelő erőforrások biztosítása után megkezdjük a szolgáltatás biztosítását.

 

Előkészület

Ajánlatunk elfogadása után, a szerződéskötés mellett előkészítjük a közös munkát, mely többek között a megfelelő humánerőforrás biztosítását, a szükséges technológiai eszközöket és informatikai kapcsolatok kialakítását is tartalmazza.

 

Ajánlatkérés

Magyarország térkép

Debrecen

VÁLLALATI KÖZPONT, Debreceni titkárság
Telefon:  +3652510120
Értékesítés
Telefon:  Magyar Péter +36202203759
Debreceni Logisztikai Központ és Ipari Park

Kiskunhalas

Értékesítés
Telefon:  Magyar Péter +36202203759

Környe

Értékesítés
Telefon:  Nyeste Edit +36202526614

Körösladány

Értékesítés
Telefon:  Magyar Péter +36202203759

Miskolc

Értékesítés
Telefon:  Magyar Péter +36202203759

Nagyvárad

Értékesítés
Telefon:  +40755747377
Raktár
Telefon:  +40744788177

Szeghalom

Értékesítés
Telefon:  Magyar Péter +36202203759

Tata

Tatai titkárság
Telefon:  +3634586600
Értékesítés
Telefon:  Nyeste Edit +36202526614

Tiszaújváros

Értékesítés
Telefon:  Magyar Péter +36202203759
Tiszaújvárosi titkárság
Telefon:  +3649521653

Nagytarcsa