Raktározás
A 200.000 m2-t meghaladó fedett raktárkapacitás fűtést, illetve temperálást igénylő termékek tárolására is alkalmas. A raktárcsarnokokban polcos és tömbös tárolásra egyaránt lehetőség nyílik. A Trans-Sped nagyobb raktárkapacitással rendelkezik Debrecenben, Tatán, Tatabányán, Tiszaújvárosban, Székesfehérváron, Körösladányban, Miskolcon, Nyíregyházán, Kiskunhalason és Budapesten.
tovább >
Miért jobb a kiszervezés a saját raktárnál?
Raktároznia minden gyártónak és kereskedőnek kell, ami nemcsak tőkeigényes, de ha rosszul csinálják, még több „láthatatlan” költséggel terheli a vállalat kasszáját.
Ha nincs kellő logisztikai szakértelem, hiányoznak a szakképzett raktárosok és raktárirányítási rendszerek, akkor a cég pénze el fog folyni a rosszul tárolt alapanyagok, sérült késztermékek, a logisztikai nehézségek miatt akadozó termelés és a reklamáló ügyfelek problémáira. Viszont, ha jól működő logisztikai háttérrel, optimalizált folyamatokkal működik a gyártó vagy kereskedő vállalat, akkor az elakadásmentes rendszer jobb terméket és kereskedést eredményez.
Gondok helyett hatékonyságnövelés
A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatása a gondok helyett a hatékonyságot fogja növelni. A raktárlogisztika szakértő kezekbe kerül, ahol gyorsabban, hatékonyabban és a megrendelő számára is átláthatóbb rendszerben zajlanak a beszerzést vagy az értékesítést segítő raktárlogisztikai folyamatok. A Trans-Sped hosszú távon ennél is többet nyújt. Piacvezető logisztikai cégként folyamatosan fejlesztjük a saját képességeinket, újabb, hatékonyabb eszközök, rendszerek és sztenderdek megszerzésén dolgozunk. Ezzel nem egyszerűen gyorsabb és költséghatékonyabb logisztikai kiszolgálást garantálunk, de a megrendelő számára is újabb lehetőségeket, hatékonyabb megoldásokat tudunk biztosítani vagy javasolni, akár a saját feladatkörünk határain is túltekintve.
Az ország bármely pontján ki tudjuk szolgálni megrendelőinket
A Trans-Sped Magyarország legnagyobb hazai tulajdonú logisztikai cége, 30 évnyi tapasztalattal. Nem csupán raktározással, de termelési logisztikával és szállítmányozással is foglalkozunk, így a termék-előállítás teljes folyamatát értjük, és ki is tudjuk szolgálni logisztikával az alapanyagok beszállításától a kereskedőkhöz kiszállításig.
Raktárlogisztikai megrendelőink között megtalálhatók egészségügyi gyártócégek, autóipari beszállítók, kiskereskedelmi láncok, olajipari, gyógyszeripari és higiéniai termékeket előállító FMCG-vállalatok is.
A Trans-Sped raktárlogisztikai ügyfeleit Magyarország 13 pontján több mint 200 000 négyzetméter raktárkapacitás és 360 fős stáb szolgálja ki. Ennél is fontosabb azonban, hogy az országban bárhol képesek vagyunk a megrendelő igényeinek megfelelő raktárlogisztikai szolgáltatás biztosítására, akár a jelenlegi telephelyeinktől távol is.
Raktárbázisaink országszerte rendelkezésre állnak
Összesen 200 000 m2 raktárkapacitás:
- Nyugat-Magyarország 37 000 m2,
- Kelet-Magyarország 132 000 m2
- Délkelet-Magyarország 16 000 m2
- Pest megye 15 000 m2
Raktáraink részben saját tulajdonú, részben flexibisien bérelt csarnokok.
A rugalmasság és az ügyfél megértése az erősségünk
A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatása egyes termékek, alapanyagok raktározásától a teljes logisztikai részleg kiszervezéséig terjedhet, rugalmasan, modulárisan alkalmazkodva a megrendelő igényeihez. Gyárkapun belül, a meglévő raktári infrastruktúrára alapozva, saját raktárainkkal, bérléssel, vagy akár új raktárberuházással is ki tudjuk szolgálni a felmerülő igényeket.
tovább >
A Trans-Sped képességeivel és minősítéseivel szinte bármilyen speciális igényű termék raktárlogisztikája megoldható. A termelőcégek kiszolgálásán túl nyitottak vagyunk más profilú, nagy eszköz- és tárolási igényű vállalatok, szervezetek logisztikai támogatására is.
A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatása a megrendelő pontos ismeretén alapul. Szolgáltatásunk elindítását minden esetben a megrendelő megismerése, logisztikai elemzése előzi meg. Így pontos képet kapunk az igényekről és problémákról, amelyekre a raktárlogisztikai szolgáltatásunknak megoldásokat kell adnia.
Hogyan biztosítjuk ügyfeleink számára a professzionális logisztikai kiszolgálást?
Ügyfeleink számára a professzionális logisztikai kiszolgálást 360 fős képzett szakembergárdával és fejlett, 200 emelőgéppel rendelkező eszközparkkal biztosítjuk.
Tárolási technológiák:
Tárolt készlethez igazodó raktározási rendszerek:
- tömbös tárolás,
- szűk folyosós magasraktár,
- normál folyosó szélességű állványrendszer,
- kézi raktár
Raktárlogisztikai szolgáltatások speciális tárolási igények esetén is:
- temperált raktár (gyógyszer),
- egyedi igényű páratartalom biztosítása
Szolgáltatások
- Rövid és hosszú távú tárolás.
- Vonalkódos árukezelés.
- Igény szerint készlet- és forgalmi jelentésküldés.
- Tárhely szintű nyilvántartás.
- Internetes készlethozzáférés.
- Különböző vállalatirányítási rendsze-
- rek kezelése (pl. SAP, BPCS)
Értéknövelőlogisztika
A logisztikai folyamatok sztenderdizálásával a kiszolgálás, és így a vevők munkafolyamatai egyszerűsödnek. Ugyanakkor az ügyfelek versenyképességét a legtöbb esetben az a hozzáadott plusz jelenti, amivel kitűnhetnek versenytársaik közül. Ennek megtalálásában, rugalmas, cégre szabott kivitelezésében a Trans-Sped nagy gyakorlattal rendelkezik.
Testre szabott logisztikai szolgáltatások
- Logisztikai folyamatok átvizsgálása, tervezése, optimalizálása
- Elosztás-előkészítés
- Kiszerelés
- Konfekcionálás
- Címkézés, jelölés
- Átcsomagolás
- Egységrakomány-képzés
- Visszárukezelés
- Minőségellenőrzés
Modern raktárak és partnerre szabott raktározás
- Komplex raktárlogisztikai szolgáltatások.
- X-docking, átrakás, konszignációs raktározás.
- Komissiózás, válogatás, egyedi folyamatok menedzselése.
- Outsourcing tevékenység teljes körű támogatása.
KISZERVEZETT SZOLGÁLTATÁS, HATÉKONYABB KONTROLL
A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatásával jobban kontrollálhatóak a logisztikai folyamatok, mint a házon belüli menedzseléssel és önellenőrzéssel. Raktárirányítási rendszereinket a termelést végző cég vállalatirányítási rendszerébe integrálva vagy közvetlen hozzáféréssel nyomon követheti a megrendelő, így mindig pontos képet kaphat a készletekről és a Trans- Sped által irányított logisztikai folyamatokról. A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatása nemcsak transzparens, de számonkérhető is. A szolgáltatás megkezdése előtti folyamat során a megrendelővel közösen olyan KPI-okat és ütemezést határozunk meg, amelyek alapján mérhető, kiértékelhető a Trans-Sped által nyújtott teljesítmény.
tovább >
Hatékonyságnövekedésre, költségcsökkentésre adunk megoldást
A bonyolult folyamatokat a professzionális logisztikai szolgáltató átlátható, jól strukturált, összehangolt folyamattá alakítja, pontos adminisztrációval és követhető készlettel. A kiszervezett raktárlogisztikai szolgáltatás tapasztalataink alapján legalább 20%-os megtakarítást tud elérni ügyfeleinknél.
Kiszervezett raktárlogisztika innovatív automatizált folyamatokkal
- Automatikus interface kapcsolat -Informatikai rendszerek közti kommunikáció emberi beavatkozás nélkül
- RF technológia - Rádiófrekvenciás raktári eszközökkel támogatott raktári mozgás és könyvelés
- Automatizált folyamatok - Automata és félautomata gépek segítik kollégáink hatékony munkavégzését
- WMS - (Warehouse Management System): Raktárirányítási rendszerünk ügyfeleink igényeihez rugalmasan idomulva támogatja a hatékony raktári folyamatok kialakítását
A TELJESEN KISZERVEZETT LOGISZTIKA SEM AKADÁLY
A Trans-Sped akár a megrendelő teljes logisztikai kiszolgálását is képes átvenni, a személyzettel együtt. Bizonyos esetekben felmerül az igény, hogy egy cég a teljes logisztikai tevékenységét vagy az ezzel foglalkozó komplett stábját kiszervezze, hogy csak a termék gyártására-fejlesztésére koncentrálhasson. A kiszervezés alapos és körültekintő előkészítést igénylő, hosszas folyamat, amelyben a Trans-Sped nemcsak a kiszervezett munkát veszi át, de az ahhoz szükséges átalakítási procedúra lebonyolításában is partner.
A Trans-Sped több száz fős sikeres kiszervezési folyamatban is rendelkezik tapasztalattal. Az ügyfeleinket pontosan kidolgozott és a gyakorlatban tökéletesített kiszervezési protokollal segítjük, és szakértői támogatással vesszük át a vállalati rendszerek, a termékek és a know-how ismeretét, amelyek egy ilyen jelentős lépéshez elengedhetetlenek. Kiszervezési tudásunk segítségével a lehető legkisebb kényelmetlenséggel tudjuk lebonyolítani a logisztikai feladatok és a bennük dolgozók átvételét, akár jogfolytonosan is.
A kiszervezés legfontosabb eleme a korábbi stáb és szaktudás megőrzése és továbbképzése. A megrendelő korábbi alkalmazottait átvilágítjuk, és ha alkalmasak, továbbképezzük és integráljuk őket a Trans-Sped munkaszervezetébe, ügyelve arra, hogy minél kevesebb személyes bizonytalansággal éljék át a váltást. A folyamat végén korábbi munkahelyükön dolgoznak tovább, de már a Trans-Sped munkavállalóiként, szolgáltatói szemlélettel, továbbfejlesztett szaktudással.
Hogyan szervezheti ki a raktárlogisztikai szolgáltatását a Trans-Spednek?
Folyamatfelmérés
Felmérjük a potenciális ügyfeleink jelenlegi folyamatait, megismerjük az igényeinket, és feltérképezzük a jövőbeli víziójukat.
Optimalizálási javaslat
A felmérés eredményeként, ahol indokolt, optimalizálási javaslatot teszünk, hogy minél hatékonyabb folyamatot tudjuk biztosítani.
Ajánlatadás
A felmérés és optimalizálás alapján meghatározzuk a feladat professzionális elvégzéséhez szükséges erőforrásokat, mely alapján elkészítjük az ajánlatunkat az ügyfél elképzelt struktúrájának megfelelően.
Utókövetés
Folyamatosan vizsgáljuk a tevékenységünk minőségét és hatékonyságát, így nem megfelelőség esetén javaslatot teszünk esetleges folyamatmódosításokra.
Go live
Alapos előkészület után, megfelelő erőforrások biztosítása után megkezdjük a szolgáltatás biztosítását.
Előkészület
Ajánlatunk elfogadása után, a szerződéskötés mellett előkészítjük a közös munkát, mely többek között a megfelelő humánerőforrás biztosítását, a szükséges technológiai eszközöket és informatikai kapcsolatok kialakítását is tartalmazza.