Raktárlogisztika

Raktárlogisztika

A 200.000 m2-t meghaladó fedett raktárkapacitás fűtést, illetve temperálást igénylő termékek tárolására is alkalmas. A raktárcsarnokokban polcos és tömbös tárolásra egyaránt lehetőség nyílik. A Trans-Sped nagyobb raktárkapacitással rendelkezik Debrecenben, Tatán, Tatabányán, Tiszaújvárosban, Székesfehérváron, Körösladányban, Miskolcon, Nyíregyházán, Kiskunhalason és Budapesten.


tovább >

 

Miért jobb a kiszervezés a saját raktárnál?

 

Raktároznia minden gyártónak és kereskedőnek kell, ami nemcsak tőkeigényes, de ha rosszul csinálják, még több „láthatatlan” költséggel terheli a vállalat kasszáját.

 

Ha nincs kellő logisztikai szakértelem, hiányoznak a szakképzett raktárosok és raktárirányítási rendszerek, akkor a cég pénze el fog folyni a rosszul tárolt alapanyagok, sérült késztermékek, a logisztikai nehézségek miatt akadozó termelés és a reklamáló ügyfelek problémáira. Viszont, ha jól működő logisztikai háttérrel, optimalizált folyamatokkal működik a gyártó vagy kereskedő vállalat, akkor az elakadásmentes rendszer jobb terméket és kereskedést eredményez.

 

Gondok helyett hatékonyságnövelés 

A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatása a gondok helyett a hatékonyságot fogja növelni. A raktárlogisztika szakértő kezekbe kerül, ahol gyorsabban, hatékonyabban és a megrendelő számára is átláthatóbb rendszerben zajlanak a beszerzést vagy az értékesítést segítő raktárlogisztikai folyamatok. A Trans-Sped hosszú távon ennél is többet nyújt. Piacvezető logisztikai cégként folyamatosan fejlesztjük a saját képességeinket, újabb, hatékonyabb eszközök, rendszerek és sztenderdek megszerzésén dolgozunk. Ezzel nem egyszerűen gyorsabb és költséghatékonyabb logisztikai kiszolgálást garantálunk, de a megrendelő számára is újabb lehetőségeket, hatékonyabb megoldásokat tudunk biztosítani vagy javasolni, akár a saját feladatkörünk határain is túltekintve.

 

Az ország bármely pontján ki tudjuk szolgálni megrendelőinket

A Trans-Sped Magyarország legnagyobb hazai tulajdonú logisztikai cége, 30 évnyi tapasztalattal. Nem csupán raktározással, de termelési logisztikával és szállítmányozással is foglalkozunk, így a termék-előállítás teljes folyamatát értjük, és ki is tudjuk szolgálni logisztikával az alapanyagok beszállításától a kereskedőkhöz kiszállításig.

Raktárlogisztikai megrendelőink között megtalálhatók egészségügyi gyártócégek, autóipari beszállítók, kiskereskedelmi láncok, olajipari, gyógyszeripari és higiéniai termékeket előállító FMCG-vállalatok is.

A Trans-Sped raktárlogisztikai ügyfeleit Magyarország 13 pontján több mint 200 000 négyzetméter raktárkapacitás és 360 fős stáb szolgálja ki. Ennél is fontosabb azonban, hogy az országban bárhol képesek vagyunk a megrendelő igényeinek megfelelő raktárlogisztikai szolgáltatás biztosítására, akár a jelenlegi telephelyeinktől távol is.

 

Raktárbázisaink országszerte rendelkezésre állnak

Összesen 200 000 m2 raktárkapacitás:

  • Nyugat-Magyarország 37 000 m2,
  • Kelet-Magyarország 132 000 m2
  • Délkelet-Magyarország 16 000 m2
  • Pest megye 15 000 m2

Raktáraink részben saját tulajdonú, részben flexibisien bérelt csarnokok.

 

A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatása egyes termékek, alapanyagok raktározásától a teljes logisztikai részleg kiszervezéséig terjedhet, rugalmasan, modulárisan alkalmazkodva a megrendelő igényeihez. Gyárkapun belül, a meglévő raktári infrastruktúrára alapozva, saját raktárainkkal, bérléssel, vagy akár új raktárberuházással is ki tudjuk szolgálni a felmerülő igényeket.




tovább >

A Trans-Sped képességeivel és minősítéseivel szinte bármilyen speciális igényű termék raktárlogisztikája megoldható. A termelőcégek kiszolgálásán túl nyitottak vagyunk más profilú, nagy eszköz- és tárolási igényű vállalatok, szervezetek logisztikai támogatására is.

A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatása a megrendelő pontos ismeretén alapul. Szolgáltatásunk elindítását minden esetben a megrendelő megismerése, logisztikai elemzése előzi meg. Így pontos képet kapunk az igényekről és problémákról, amelyekre a raktárlogisztikai szolgáltatásunknak megoldásokat kell adnia.

 

Hogyan biztosítjuk ügyfeleink számára a professzionális logisztikai kiszolgálást?

 

Ügyfeleink számára a professzionális logisztikai kiszolgálást 360 fős képzett szakembergárdával és fejlett, 200 emelőgéppel rendelkező eszközparkkal biztosítjuk.

 

Tárolási technológiák:

Tárolt készlethez igazodó raktározási rendszerek:

  1. tömbös tárolás,
  2. szűk folyosós magasraktár,
  3. normál folyosó szélességű állványrendszer,
  4. kézi raktár

 

Raktárlogisztikai szolgáltatások speciális tárolási igények esetén is:

  1. temperált raktár (gyógyszer),
  2. egyedi igényű páratartalom biztosítása

 

Szolgáltatások

  1. Rövid és hosszú távú tárolás.
  2. Vonalkódos árukezelés.
  3. Igény szerint készlet- és forgalmi jelentésküldés.
  4. Tárhely szintű nyilvántartás.
  5. Internetes készlethozzáférés.
  6. Különböző vállalatirányítási rendsze-
  7. rek kezelése (pl. SAP, BPCS)

 

Értéknövelőlogisztika

A logisztikai folyamatok sztenderdizálásával a kiszolgálás, és így a vevők munkafolyamatai egyszerűsödnek. Ugyanakkor az ügyfelek versenyképességét a legtöbb esetben az a hozzáadott plusz jelenti, amivel kitűnhetnek versenytársaik közül. Ennek megtalálásában, rugalmas, cégre szabott kivitelezésében a Trans-Sped nagy gyakorlattal rendelkezik.

 

Testre szabott logisztikai szolgáltatások

  1. Logisztikai folyamatok átvizsgálása, tervezése, optimalizálása
  2. Elosztás-előkészítés
  3. Kiszerelés
  4. Konfekcionálás
  5. Címkézés, jelölés
  6. Átcsomagolás
  7. Egységrakomány-képzés
  8. Visszárukezelés
  9. Minőségellenőrzés

 

Modern raktárak és partnerre szabott raktározás

  1. Komplex raktárlogisztikai szolgáltatások.
  2. X-docking, átrakás, konszignációs raktározás.
  3. Komissiózás, válogatás, egyedi folyamatok menedzselése.
  4. Outsourcing tevékenység teljes körű támogatása.

 

 

A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatásával jobban kontrollálhatóak a logisztikai folyamatok, mint a házon belüli menedzseléssel és önellenőrzéssel. Raktárirányítási rendszereinket a termelést végző cég vállalatirányítási rendszerébe integrálva vagy közvetlen hozzáféréssel nyomon követheti a megrendelő, így mindig pontos képet kaphat a készletekről és a Trans- Sped által irányított logisztikai folyamatokról. A Trans-Sped raktárlogisztikai szolgáltatása nemcsak transzparens, de számonkérhető is. A szolgáltatás megkezdése előtti folyamat során a megrendelővel közösen olyan KPI-okat és ütemezést határozunk meg, amelyek alapján mérhető, kiértékelhető a Trans-Sped által nyújtott teljesítmény.


tovább >

Hatékonyságnövekedésre, költségcsökkentésre adunk megoldást

A bonyolult folyamatokat a professzionális logisztikai szolgáltató átlátható, jól strukturált, összehangolt folyamattá alakítja, pontos adminisztrációval és követhető készlettel. A kiszervezett raktárlogisztikai szolgáltatás tapasztalataink alapján legalább 20%-os megtakarítást tud elérni ügyfeleinknél.

 

Kiszervezett raktárlogisztika innovatív automatizált folyamatokkal

  1. Automatikus interface kapcsolat -Informatikai rendszerek közti kommunikáció emberi beavatkozás nélkül
  2. RF technológia - Rádiófrekvenciás raktári eszközökkel támogatott raktári mozgás és könyvelés
  3. Automatizált folyamatok - Automata és félautomata gépek segítik kollégáink hatékony munkavégzését
  4. WMS - (Warehouse Management System): Raktárirányítási rendszerünk ügyfeleink igényeihez rugalmasan idomulva támogatja a hatékony raktári folyamatok kialakítását

 

  •  

     

     

 

A Trans-Sped akár a megrendelő teljes logisztikai kiszolgálását is képes átvenni, a személyzettel együtt. Bizonyos esetekben felmerül az igény, hogy egy cég a teljes logisztikai tevékenységét vagy az ezzel foglalkozó komplett stábját kiszervezze, hogy csak a termék gyártására-fejlesztésére koncentrálhasson. A kiszervezés alapos és körültekintő előkészítést igénylő, hosszas folyamat, amelyben a Trans-Sped nemcsak a kiszervezett munkát veszi át, de az ahhoz szükséges átalakítási procedúra lebonyolításában is partner.

 

A Trans-Sped több száz fős sikeres kiszervezési folyamatban is rendelkezik tapasztalattal. Az ügyfeleinket pontosan kidolgozott és a gyakorlatban tökéletesített kiszervezési protokollal segítjük, és szakértői támogatással vesszük át a vállalati rendszerek, a termékek és a know-how ismeretét, amelyek egy ilyen jelentős lépéshez elengedhetetlenek. Kiszervezési tudásunk segítségével a lehető legkisebb kényelmetlenséggel tudjuk lebonyolítani a logisztikai feladatok és a bennük dolgozók átvételét, akár jogfolytonosan is.

A kiszervezés legfontosabb eleme a korábbi stáb és szaktudás megőrzése és továbbképzése. A megrendelő korábbi alkalmazottait átvilágítjuk, és ha alkalmasak, továbbképezzük és integráljuk őket a Trans-Sped munkaszervezetébe, ügyelve arra, hogy minél kevesebb személyes bizonytalansággal éljék át a váltást. A folyamat végén korábbi munkahelyükön dolgoznak tovább, de már a Trans-Sped munkavállalóiként, szolgáltatói szemlélettel, továbbfejlesztett szaktudással.

 

Hogyan szervezheti ki a raktárlogisztikai szolgáltatását a Trans-Spednek?

 

Folyamatfelmérés

Felmérjük a potenciális ügyfeleink jelenlegi folyamatait, megismerjük az igényeinket, és feltérképezzük a jövőbeli víziójukat.

 

Optimalizálási javaslat

A felmérés eredményeként, ahol indokolt, optimalizálási javaslatot teszünk, hogy minél hatékonyabb folyamatot tudjuk biztosítani.

 

Ajánlatadás

A felmérés és optimalizálás alapján meghatározzuk a feladat professzionális elvégzéséhez szükséges erőforrásokat, mely alapján elkészítjük az ajánlatunkat az ügyfél elképzelt struktúrájának megfelelően.

 

Utókövetés

Folyamatosan vizsgáljuk a tevékenységünk minőségét és hatékonyságát, így nem megfelelőség esetén javaslatot teszünk esetleges folyamatmódosításokra.

 

Go live

Alapos előkészület után, megfelelő erőforrások biztosítása után megkezdjük a szolgáltatás biztosítását.

 

Előkészület

Ajánlatunk elfogadása után, a szerződéskötés mellett előkészítjük a közös munkát, mely többek között a megfelelő humánerőforrás biztosítását, a szükséges technológiai eszközöket és informatikai kapcsolatok kialakítását is tartalmazza.

Magyarország térkép

Debrecen

VÁLLALATI KÖZPONT, Debreceni titkárság
Telefon:  +3652510120
Értékesítés
Telefon:  Pártos Kata +36209441038
Debreceni Logisztikai Központ és Ipari Park

Kiskunhalas

Értékesítés
Telefon:  Pártos Kata +36 20 944 1038

Környe

Értékesítés
Telefon:  Nyeste Edit +36202526614

Körösladány

Értékesítés
Telefon:  Pártos Kata +36 20 944 1038

Miskolc

Értékesítés
Telefon:  Pártos Kata +36209441038

Nagyvárad

Értékesítés
Telefon:  +40755747377
Raktár
Telefon:  +40744788177

Szeghalom

Értékesítés
Telefon:  Pártos Kata +36 20 944 1038

Székesfehérvár

Tata

Tatai titkárság
Telefon:  +3634586600
Értékesítés
Telefon:  Nyeste Edit +36202526614

Tiszaújváros

Értékesítés
Telefon:  Pártos Kata +36209441038
Tiszaújvárosi titkárság
Telefon:  +3649521653

Budapest

Raktárlogisztika
Telefon:  Kertész Ádám +36203229281

Nagytarcsa

Raktárlogisztika, 2021 áprilisától!
Cím:  Nagytarcsa
Telefon:  Kertész Ádám +36203229281