Cipőpróba a futárnál? Egyedülálló szállítási szolgáltatást indított a Trans-Sped

Cipőpróba a futárnál? Egyedülálló szállítási szolgáltatást indított a Trans-Sped
Magyarországon egyedülálló szállítási szolgáltatást indított a Trans-Sped az egyik kiemelt ügyfelével, az online cipőeladást fókuszba helyező LifeStyleShoppal együttműködésben. A “Próbafutár” szállítási módot választó vásárlók amellett, hogy hulladékmentesen, egyszer használatos csomagolás nélküli kapják a kiválasztott árut, a megrendelt cipőt az átvételkor fel is tudják próbálni. Ha pedig nem jó, rögtön visszaküldhetik.

Az e-kereskedelem fejlődésével az ügyféligényekhez való alkalmazkodás, az ügyfélélmény egyre nagyobb hangsúlyt kap. Európa-szerte növekszik az e-kereskedelem aránya, párhuzamosan az e-vásárlók számával. A legnagyobb ugrás 2020-ban volt, részben a Covid-19 világjárvány miatt, ami átterelte a fogyasztókat az online vásárlásra. Az Eurostat tavalyi kutatása szerint az online vásárlók aránya 2020-ban 5%-kal nőtt, majd 2021-re már 73%-ra emelkedett. Ez a növekedés pedig a B2C e-kereskedelmi forgalomban is jelentős hatást eredményezett, az E-GDP értékét 4,6%-ra emelte. Ezekből a gyors és radikális növekedési rátákból pedig arra következtethetünk, hogy az e-kereskedelemmel foglalkozó vállalatok csak egy módon tudnak hosszú távon piacon maradni: fenntartható megoldások alkalmazásával.

A Trans-Sped e-kereskedelmi szolgáltatásai keretében maximálisan alkalmazkodik ügyfelei igényeihez, és rugalmasan igazodik a mai kor elvárásaihoz. Az elmúlt 10 évben dinamikusan nőtt a kereslet a környezetkímélő megoldások iránt, ehhez pedig minden vállalatnak érdemes alkalmazkodni. A jelenlegi trendeket követő fogyasztók alapvetően rendkívül nyitottak a zöld kezdeményezésekre. Ennek egyik remek példája a zero waste mozgalom. 

 

De mit tehet egy olyan vállalat, amely számára szinte lehetetlen a hulladékmentes működés? 

 

Első lépésként csökkentheti a csomagolóanyagok mennyiségét. A csomagolásmentesség egyre nagyobb népszerűségnek örvend magyarországi viszonylatban is. Az internetes keresési trendeket tekintve a “csomagolásmentes” keresőszó legnagyobb népszerűségét február közepén érte el, de a tavalyi évről is elmondható, hogy nem volt olyan hónap 2021-ben, amikor az érdeklődési szint a nullát érintette volna. Ez azt jelenti, hogy minden hónapban népszerű kifejezés volt az internetezők körében a “csomagolásmentes” szó.

A környezettudatosság nevében a Trans-Sped tavaly elindította a csomagolásmentes “Trans-Sped  ZERO”-t: a megrendelt termékek külön csomagolás és helykitöltő anyagok nélkül gyűjtődobozban kerülnek kiszállításra. A népszerű, környezetbarát csomagolásmentes megoldás egyre szélesebb körben elérhető az országban.


 

 

Van még lehetőség a további fejlődésre, A LifeStyleShop és a Trans-Sped együttműködésében elindult a “Próbafutár” szolgáltatás. Az online vásárló környezettudatosságból, kényelemből választhatja a megrendelt cipők helyszíni próbáját is. 

A LifeStyleShop női divatcikkeket árusító webáruház, ahol a kínálat egy jelentős részét a lábbelik alkotják. Az online cipővásárlás egy kényes terület, hiszen fotókról nehéz megállapítani, hogy a kiszemelt darab mennyire lesz méretarányos és kényelmes. A szolgáltatás keretében Magyarországon egyedülálló vásárlói élményt kaphatnak a vásárlók, mert a kiszállításkor a futár megvárja, míg a vásárló szemügyre veszi és felpróbálja a cipőt. Ha a rendelés mégsem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, akkor a vásárló rögtön díjmentesen visszaküldheti a futárral a terméket. .

 

A vásárlás kényelmi értékén túl a vásárlási és szállítási folyamat környezetterhelése is csökken, hiszen azon túl, hogy plusz csomagolástól mentes a kiszállítás, az esetleges visszaküldött áru miatti plusz csomagolás, feladási kör is elkerülhető.

 

A vásárlók körében népszerű szolgáltatás területi lefedettsége folyamatosan bővül, jelenleg Budapesten és további 53 településen érhető el.