Vámügyintézés

A teljes körű export és import vámügynökségi szolgáltatást a Trans-Sped Csoport Magyarországon több telephelyen is végzi. Széles körű engedélyei segítségével biztosítja a megbízók árujának zökkenőmentes és gyors határátléptetését. Évente több mint 12900 vámkezelést végez.


tovább >

A Trans-Sped Csoport évről évre egyre nagyobb mennyiségű export-import áruforgalom vámkezelésében működik közre. Cégünk a komplex logisztikai szolgáltatók körében elismert, vámszakmai tevékenységét már három évtizede a legmagasabb színvonalon űzi. Rendelkezünk AOE F engedéllyel is, melynek köszönhetően a vámügyi szervek megbízható partnerként kezelnek minket, és különleges elbírálásban részesülünk.

Minőségpolitikánk középpontjában ügyfeleink állnak, munkatársaink arra törekednek, hogy a vevői igényeket maximálisan kielégítsék. Ügyfeleink számára gyors, megbízható és zökkenőmentes vámügyintézési szolgáltatásokat tudunk nyújtani.

 

Ajánlatkérés

 

KIVITELI ÉS BEHOZATALI VÁMELJÁRÁSOK

Az EU-n kívüli országokba irányuló és az EU-n kívüli országokból érkező szállítások esetén szükség van kiviteli vagy behozatali vámeljárások lefolytatására.

 

ESETI VAGY ÁLLANDÓ VÁMÜGYINTÉZÉS

Vámügyintézés eseti vagy állandó jelleggel, a megbízó igényei szerint normál vagy egyszerűsített eljárásban, akár a megbízó telephelyén is történhet.

 

TELJES KÖRŰ LEBONYOLÍTÁS

Az Ön megbízása alapján vállaljuk az export, import vámeljáráshoz szükséges gyors és szakszerű adminisztráció elkészítését, továbbá a vámügyintézés teljes körű és zökkenőmentes lefolytatását.

 

KÉRJEN TŐLÜNK AJÁNLATOT! 

 

 

VÁMKEZELÉSEK

  • közúti forgalom teljes körű vámügyintézése:
  • export (helyi kiviteli engedély alapján)
  • import vámeljárásban
  • vasúti konténerforgalom teljes körű vámügyintézése (BILK, MA- HART)
  • engedélyezett címzetti és feladói jogosultság (T1, T2 okmány indítása TC33 összkezességi engedéllyel)
  • TIR Carnet kitöltése és indítása;
  • CMR kitöltése
  • Certificate of Origin, EUR1, A.TR kitöltése és hitelesítése

 

Ajánlatkérés

 

RAKTÁROZÁS

  • vámraktározás, vámeljárás lefolytatása
  • adóraktár üzemeltetése

 

EGYÉB

  • BREXIT információk
  • EORI/VPID-szám igénylése, ügyintézés vállalkozások és magánszemélyek részére
  • Kezességvállalás
  • Intrastat adatszolgáltatás
  • vámtanácsadás

 

 

EXPORT VÁMELJÁRÁS SZERVEZÉSE

Az export vámlejárások szervezése során a Trans-Sped elvégzi a fuvarokmányok kitöltését, valamint kiállítja a származási bizonyítványokat.

  • Normál vámeljárásunk a vámhatóság közreműködésével, munkaidőn belül történik.
  • A Trans-Sped minden vámügynöksége rendelkezik bejegyzés nyilatkozattévő nyilvántartásába engedéllyel, így a vámhatóság közreműködése nélkül, munkaidőn túl is végezhetjük a tevékenységet.
  • TIR indítását azon a vámügynökségen tudjuk megoldani, ahol vámhatósági jelenlét van.
  • Árutovábbítás: engedélyezett feladói engedéllyel rendelkezünk, mely minden vámügynökségre ki van terjesztve. Saját szervezésű szállítmányainkra garanciát adunk, TC33 összbiztosíték garanciával rendelkezünk, ami 100 millió forintig nyújt biztosítékot.

 

Ajánlatkérés

 

 

IMPORT VÁMELJÁRÁS FOLYAMATA

Az import vámlejárások szervezése során a Trans-Sped vámkalkuláció és vámérték-bevallást készít.

  • Árutovábbítással érkező szállítmányokat minden vámügynök- ségünkön tudunk fogadni.
  • Engedélyezett címzetti engedéllyel rendelkezünk.
  • A szállítmány érkeztetését követően az árut normál eljárásban, a vámhatósági munkaidőn belül vámkezeljük.

 

Az áru után fizetendő vámterheket (vám és áfa) az ügyfél az alábbi módokon tudja rendezni:

  • vámletét számlára előre utalással,
  • határozatra történő fizetéssel, amely esetben az áru után fizetendő vámterheket a befizetésig a kezességvállalási engedélyünkkel tudjuk biztosítani.

 

VÁMRAKTÁROZÁS,VÁMELJÁRÁS 

A vámraktárainkban tárolt, Európai Unión kívülről érkezett árukat a tárolás időtartamára nem terheli sem általános forgalmi adó, sem pedig vámtartozás fizetési kötelezettség. Vám és áfa fizetési kötelezettség csak a termék szabad forgalomba helyezésével egy időben keletkezik. A vámraktárban a termékek tárolási ideje nincs meghatározva.

 

Ajánlatkérés

Felveheti velünk e-mailben is a kapcsolatot, az ajanlat@trans-sped.hu címen. Illetve, amennyiben telefonon szeretne velünk beszélni, kérjük, keresse a legközelebbi értékesítő kollégánkat az alábbi elérhetőségen: 

Név: Pápai Anna Flóra
E-mail cím: papai.anna@trans-sped.hu

Magyarország térkép

Budapest

Értékesítés
Telefon:  Pápai Anna Flóra
Budapesti titkárság
Telefon:  +36207730643

Debrecen

VÁLLALATI KÖZPONT, Debreceni titkárság
Telefon:  +3652510120
Értékesítés
Telefon:   Lánczi András László +36202799326
Vámügynökség
Telefon:  +3652510129

Környe

Értékesítés
Telefon:  Pápai Anna Flóra
Vámügynökség
Telefon:  +36306853049

Körösladány

Értékesítés
Telefon:  Lánczi András László +36202799326
Vámügynökség
Telefon:  +36202690749

Tiszaújváros

Értékesítés
Telefon:  Lánczi András László +36202799326
Vámügynökség
Telefon:  +36205656488

Nagytarcsa